Погодьтеся, сучасні технології — значний крок на шляху до позитивних змін у компанії, до її зростання та розвитку. Ігнорування технологій рівносильне деградації, тому що численні конкуренти вже впроваджують їх. Компанії, які застосовують нові технології, отримують можливість розширити потенціал, збільшити лояльність клієнтів та загалом помітити непогані перспективи.
Питання інструментів
На рівень вище роботу компанії можуть вивести інструменти автоматизації. Вони контролюють процеси, що протікають у бізнесі, та керують ними. Ці інструменти забезпечують широко відомий “індивідуальний підхід”. Вони відповідають за вирішення низки завдань:
- Допомагають налагоджувати стосунки між продавцем та покупцем.
- Оптимізувати витрати та збільшувати доходи.
- Підвищувати продуктивність роботи працівників.
- Автоматизувати бізнес.
- Просувати нову продукцію та інше.
Сучасний підхід, що дозволяє просувати бізнес та забезпечувати безперебійну роботу, можна використовувати майже у будь-якому сегменті. Все починається із простих елементів. Першою стадією застосування НТ у бізнесі вважають диджиталізацію. Поради щодо правильного ведення бізнесу дивіться на порталі akiba.com.ua.
Світ технологій не стоїть на місці
НТ – це двигун прогресу. Щоб збудувати дорогу чи будинок, раніше потрібно було чимало людських ресурсів. Сьогодні процеси автоматизовані, на місце людей стали машини та роботи. Уявіть, що через кілька десятків або сотень років вченим вдасться збільшувати обсяг пам’яті людського мозку подібно до того, як це робиться в смартфонах.
У разі високої конкуренції НТ дають низку переваг. Їх використання здатне не просто здивувати вашого клієнта, але і принести вигоду, причому і йому, і вам.
8 тенденцій у сучасних технологіях
Співробітники інформаційно-аналітичного центру компанії “Авіант” провели дослідження та проаналізували тенденції розвитку НТ у 2020 році. Всі вони побудовані навколо ідеї організувати розумний простір, який буде орієнтований на клієнта. Використання цих технологій прогнозується через 5-10 років. Вони суттєво вплинуть на життєдіяльність людей та на простір, де ми живемо.
№1 Гіперавтоматизація
Вона значно спрощує завдання. Гіперавтоматизація здатна організувати діяльність у будь-якому бізнес-сегменті. Вона збільшує показники ефективності, оптимізує витрати, допомагає в управлінні компанією. Замінити людей цілком неможливо, проте об’єднати зусилля, тим самим розширивши можливості бізнесу, можна.
№2 Мультисенсорний досвід
Різноманітність досвіду допомагає об’єднати людей, які мають знання в галузі нових технологій, та вдосконалити БП. Завдяки впровадженню нового досвіду ми виходимо за межі, нехай і звикли в них працювати. Наприклад, Domino’s Pizza вдалося використати клієнтський досвід у додатку і розробити чимало інструментів, які налагоджують процес взаємодії клієнта з компанією. Ця тенденція поєднує такі складові:
- Доповнену та віртуальну реальності.
- Машинний інтерфейс.
- Сенсорні технології.
№3 Демократизація технологій
Це взаємозв’язок, що виникає між людиною та штучним інтелектом. Вона дозволяє не бути експертом або провідним спеціалістом у певній галузі, щоб створити новий продукт. Завдяки демократизації технологій люди можуть отримувати великі знання у сфері бізнесу та технологій. Вона будується на 4 основних областях:
- Дизайн.
- Дані та аналітика.
- Розробка програм.
- Знання людини.
Ця тенденція у розробці НТ допомагає вирішувати складні завдання з використанням простих рішень.
№4 Поліпшення сприйняття
Наступна тенденція – застосування технологій для покращення людського сприйняття (як фізичного, так і когнітивного). Це створення пристроїв, які впливають на сенсорне сприйняття та біофункції (протези, екзоскелети тощо). У планах людини майбутнього безперервне розширення власних можливостей.
№5 Боротьба з кризою довіри
Прозорість і можливість відстежити теж важливо. Через нові технології актуальною стає криза довіри. Користувачі перетворюються на освічених та обізнаних людей. Тому збільшується рівень важливості основних елементів довіри. Серед них чесність та відкритість, компетентність та етика, послідовність та підзвітність.
Завдяки цій тенденції підвищується лояльність клієнтів, покращуються взаємини, що виникають між споживачем продукту та бізнесом. З одного боку, вона є провокатором, з іншого — дозволяє усунути кризу довіри.
№6 Розширені можливості
Сьогодні людина споживає багато контенту, тому надавати його необхідно оперативно, причому у легкій та зрозумілій формі. Так, доцільно покращувати граничні обчислення. Тільки технології здатні забезпечити транслювання інформації у зручному для людини вигляді та розширити можливості сприйняття.
№7 Блокчейн на практиці
Блокчейн – це технологія, яка допомагає стежити за активами, забезпечує взаємодію сторін та обмін цінностями без участі влади. Використання ланцюжків блоків дозволяє підходити до бізнесу централізовано, але зберігає децентралізацію всередині компанії. Це методика управління стратегіями у бізнесі.
№8 Інформаційна безпека
Трансформація бізнес-спільноти – невід’ємний процес, основні причини якого – автономність та гіперавтоматизація. Проте постає питання безпеки. Тому розробники НТ відповідальні за захист даних та бізнесу загалом.
Через активне використання штучного інтелекту в різних сегментах розроблено шляхи захисту від атак, забезпечується кібербезпека. Це тренд, який не вийде з моди багато років.
Перший крок на шляху до автоматизації
Спочатку розробте власний сайт. Не дивіться на це завдання як на банальний вихід бізнесу за межі офлайну як диджиталізацію. Розглядайте її як можливість не піти в тінь, залучати якнайбільше нових клієнтів.
Для обробки великих даних та побудови взаємодії надалі необхідно ці дані звідкись брати. Почніть із створення масштабованого ресурсу. Він допоможе стартувати та дасть можливості для подальшого розвитку. Представте користувачеві зручний для сприйняття контенту, а також можливість отримувати його з будь-якого пристрою. Зробіть так, щоб потенційному клієнту не потрібно було їхати на склад чи магазин з метою вибрати товар. Ваш бізнес має плавно увійти до його життя і залишитися там на максимально довгий термін.
Нові технології дозволяють управляти бізнес-процесами, утримувати старих клієнтів та залучати нових. Бізнес відбувається процес трансформації, технології стають його невід’ємною частиною. Це неминуче і необхідно за умови, що бізнесу потрібне зростання та розвиток.